Sunday 28 April 2013

Program 'Jom Get Fit' & Pelancaran B.A.S.S serta Better Nation di Bangsar Village

Menjelang jam 11.30 pagi, Dato' Raja Nong Chik bersama isteri, Datin Nafesah telah menghadiri program 'Jom Get Fit' di Kompleks Sukan Bangsar, di samping melancarkan Bangsar Association of Sports (B.A.S.S.) yang mempromosikan program-program bermanfaat untuk kesihatan semua lapisan golongan masyarakat.

Ketibaan RNC dan isteri disambut dengan persembahan menarik dari kumpulan pemuzik yang menganggotai pasukan capoeira, sebuah seni kemahiran mempertahankan diri berasal dari negara Brazil yang turut dipersembahkan sebagai tarian dan juga merupakan salah satu rutin senaman yang menyihatkan badan. Para hadirin begitu terhibur menonton persembahan yang begitu unik ini.

Ketibaan RNC disambut oleh persembahan dari kumpulan muzik capoeira B.A.S.S.

RNC menyempurnakan pelancaran B.A.S.S.

B.A.S.S. -- Bangsar Association of Sports

Persembahan menarik seni mempertahankan diri capoeira yang memukau pandangan umum

MAHIR -- Seorang ahli kumpulan mempersembahkan gerakan menarik yang memerlukan latihan khusus

Setelah selesai pelancaran B.A.S.S di Kompleks Sukan Bangsar, pada sebelah petang, RNC dan isteri bergerak menuju ke Bangsar Village pula bagi memeriahkan Program Better Nation bersama Barisan Nasional Youth Volunteers (BNYV) bagi mendekati para pengunjung di pusat beli belah tersebut, khususnya golongan muda. Program ramah mesra ini turut disertai oleh RNC sekeluarga, termasuk kedua-dua anak beliau, Raja Farhana dan Raja Hamzah.


RNC bersama isteri sejurus tiba di Bangsar Village

Bersama sebahagian sukarelawan BNYV yang menyertai program


No comments:

Post a Comment